momoftu Merhaba, bebeğim 4 ay 3 günlük gördüğüm kadarıyla demir damlasına bu ayda başlanıyor ama doktorumuz kontrolde demir damlası hakkında bir şey demedi. Bebekten bebeğe değişiyor mu yoksa 4. Ayda mutlaka başlanmalı mı?
emineaae momoftu benim sağlık ocagıda bısey demedı ben hatırlattım verdı de ben kullanmadım kan testi yapacam sonra kullanacam ne yapacağımızı şaşırdık gerçekten onların bize söylemesi gerekiyor ams biz söylüyoruz
brfnbt momoftu bazı hekimler sadece mama alan bebeklere başlamıyor sanırım sadece mama mı alıyor bebeğiniz
organikirmik momoftu 6′da başlayan 9′da başlayan hiç başlamayan doktorlar da var. Unutmuş bile olabilir sorun bence
momoftu emineaae bende aşıları için gittiğimizde bir soracağım sağlık ocağına gerçekten şaşırdık ne yapacağımızı
brfnbt momoftu anladım bence de danışın anne sütünden demir geçiyormuş ama yeterli gelmiyormus çoğu zaman o yüzden rutin başlanıyormus
simseklivekalpli momoftu hayır kullanmadım. 4.ayda başlamadık zaten. 1 yaşında da tahlilleri iyi geldi. İki yaşta eksik çıktı