Selam kızlar oğlum 30 aylik dün başladık tuvalet eğitimine. Bugün ikinci gün daha klozete yapmadı. Aparat aldık lazımlık kullanamadık. Klozete oturuyor bir sıkıntı yok ama Klozete yapmadı hic. 15 20 dakikada bir götürüyoruz. Normal mi bu süreç. Bir kere Klozete yapsa rahatlayacağım