elifff94 14 ay 23 günlük benim bebeğim. 1 yaşından beri anlamsız olarak hep baba dedi. Şimdi artık anlamlı olarak hem anne hem baba diyor. Ama ilk başlarda bizimkide sürekli baba diyordu fenalık gelmişti😅Gel gel,mama,meme,kediye mimi diyor,hav hav,möö,cik cik falan diyor genelde hayvan sesleri ön planda çok ilgisini çekiyor.