Kızlar bebeğim daha 12 günlük bu son 2 gündür çok fazla bogazına süt kaçıyor çok korkuyorum öksürüyor baya anca kendinegeliyo sütüm mü çok geliyo hızlı mı çekiyo anlamadım ne yapabilirim ilk sütü sagıp Phlips 1 numara ile vereyim dedim oda aşırı yavaş geliyo lansinoh 2 numarada fazla hızlı geldi ay bebeğimi emzirmeye korkar oldum