saremomm_ Eşim arabamızı sattı düşük model olduğu için yükseltmek istiyoruz fuzul evimden alan var mı güvenilir mi? Eşim çok araştırdım güvenilir diyor ama ben güvenmiyorum niyeyse içim almıyor
SevimliHayaletCasper saremomm_ tabiki BDDK tarafından denetleniyor. Bizde yazıldık ödeme aşamasındayız
patuli saremomm_ bizde ev için girdik ama çekilişli sisteme değil, tanıdıklarımız araba ve ev sahibi oldu çekilişsiz sistemle
saremomm_ SevimliHayaletCasper şartlar ne sizin acaba bize 10. Ayda para verilecek demişler önden peşinat 150 civarı istemişler aylık ödeme 12.000
SevimliHayaletCasper saremomm_ 700 bin için girdik. 8. Ayda teslim edilecek aylık 14 binden başlıyor ödeme artarak devam edecek. Bizden 150 bin peşinat verdik
birgencmom saremomm_ kesinlikle çok güvenli ödemeleri aksatmadığınız takdirde söylenilen tarihte parayı veriyorlar bizde yazıldık 7. Ayda parayı aldık arabamızı aldık hala ödemeye devam ediyorz bu bitsin tekrar yazılalım diyorum
rmyss11 saremomm_ çekilişli sisteme yazıldık 10 ay oldu hala çıkmadı bizim mi şansımız yok boyle mı oluyor bılmıyorum
glnrk saremomm_ benim görümcem 16 martta aldı. Hatta hakkı kasımdaydı ama araba bulamayınca erteledi. Bir sıkıntı çıkmadı.