Anladım cnm en sağlıklısi serum fizyolojik mış acile gidildiğinde de aynı şeyi yapiyolar küçük bebekler için zor oluyo bir hafta falan yaptım siringayla ama çok ağladı bebeğim şimdi yine serum fizyolojik kullanıyorum ama o tek kullanımlık larindan burnunun içine sikiyom biraz bekletiyorum sonra burun aspiratör uyle çekiyorum bunda bebek rahat etti