Biz ya akranız. Emekliyor ama tırmanma çok az duramıyor ayaklarının üstünde. Alkış yok, bir kere vurup bırakıyor. Bay bay sadece dışarda gördüğü yabancılara bazen yapar. Gel gel de evdeki kediye bazen yapıyor. Çak yapamıyor hala çalışıyoruz ama maalesef. Çok hareketli 5 saniye durmaz