duygus3lin bana da olmustu delik açılmıştı cok korktum doktora foto attim korkmana gerek yok atilan dikisin sonunu icine gomuyoruz biz, orasi bazi hassas tenlerde boyle olabiliyor sorun yok fucidin ve medacassol sür demisti. Hemen geçti zaten. Acimamasi da oradaki hissizlikle alakali olabilir ama irin akma kanama koku gibi sikayetleriniz yoksa antibiyotikli krem kullanin