Kızlar 16 günlük anneyim şimdiye kadar problem yoktu sütümü hem emziriyorum hem sagiyordum sabah sol göğsümde acı ile uyandım sismis icerden sızlıyor böyle hemen sağdım iki tane pıhtı çıktı yine de acımaya devam ediyor sıcak duş aldım soğuk kompres yaptım bol bol emzirdim asla geçmiyor acısı şişliği lahana koydum simdi de bu mastit mi oluyor ne yapmam gerekiyor??