İlk kızıma 2 sene, şuanki bebeğime de 3,5 aydır premium care kullanıyorum bir kez olsun çiş kokusu almadım. Üstelik gece bez de değiştirmiyorum. Diğer bezler mide bulandırıyordu özellikle molfix. Primadan başkasını kullanamam o kadar diyeyim. Bence sizin bebeğiniz enfeksiyonu yeni atmış o yüzden olabilir, ilerleyen zamanda bu sorun kalmaz diye düşünüyorum.