Mukaddeshnn Bu özel mamayi kullanan anneler var mi? Biz yeni başladık bu süreçte nasıl bir yol izlediniz. çocuğunuzun kilo alımı boy uzaması oldu mu? Günde 2 tane verebildinizmi ? Biraz beni bilgilendirebilir misiniz.
12betul Mukaddeshnn Benim ortanca kızıma yazmıştı doktor 1 yaşında iken (9) yıl oldu . Günde 1 taneyi zor içerebilşyordum çünkü biberonda hiç kullanmamıştı . Tadını da beğenmedi falan . Kilo alımı ise bizim içermediğimiz ve yemek sıkıntımız olduğu için günde 1 tane bile fayda sağlamadı
12betul Mukaddeshnn Yaşıtlarından kısa ve zayıftı . Hatta yaşından küçüklerden bile . Şimdi onlardan uzun ve kilosu ortalama çok şükür 🌸
12betul Mukaddeshnn Olur inşallah ya . Kızlarımda farkettiğim durup durup birden boy atabiliyorlar . Kilo çok sorun değil de boy uzaması çok önemli tabi