gnl1 Kızlar haberleri gördünüz mü? 25 yaşındaki kadın doğuma gidiyor doktor fazla narkoz veriyor ve o anne ölüyor. Artık doktorlarada güven kalmamış kanım dondu resmen ve ben o hastanenin yanında oturdum 2 sene yine bana çok yakın oğlum küçükken hep oraya götürüyordum.çok üzüldüm ölen anneye 🥹
serra0 gnl1 Anne olduktan sonra insan bu tür haberlerden çok etkileniyor, maalesef kimseye güvenemiyoruz ne özeller ne devletler hepsi aynı. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın, annenin mekanı da cennet olsun
ikiierkekkannesii gnl1 rabbim mekanını cennet eylesin. Gerçekten güvenemiyoruz artık bu işin özeli devleti kalmadı. Allah işini güzel yapan insanlara denk getirsin inşallah 🤲
Prensesannesii___ gnl1 17 gün sonra sezaryen doğumum var başlık yazarken hassas içerik yazsaydınız keşke
yirmiikikasim23 gnl1 bende oraya yakin oturuyorum bircok komsum ve arkadasim orda dogum yapti nedense hepsi cok memnundu ama bu haberi gordukten sonra hastahanenin sokagindan gecmem. Annenin mekani cennet olsun😔
emirefemom gnl1 45-50 güne doğumum var Böyle haberleri görünce içim sızlıyor hele geride bi evladın daha olunca 🥹
gnl1 emirefemom Allah iyi doktorlara denk getirsin artık can almak çok kolay olmuş çok üzüldüm o anneye