MayaliHamur bizim 8. Ayda da aynı problemimiz vardı normalde Sidefer kullanıyorduk ama ek gıdayı asla almıyordu sadece emiyordu. Kan tahlilinde demir depoları bomboş çıktı ferro sanol vermek zorundayım dedi doktorumuz 2 ay kullandık sabah akşam ve iştahı çok güzel açıldı depoları doldu. Son 2 haftadır yine ağzına lokma değdirmemeye başladı şüphelendim kan tahlili verdik yine boşalmış tekrar başladık. Ama bizim değerler biraz yükselince genetik test yaptıralım dedi doktorumuz çünkü evlenirken bana Akdeniz anemisi taşıyıcısı teşhisi konuldu. Muhtemelen oğlunuzda taşıyıcı dedi sürekli ilaç mı kullanmak zorunda kalıcaz bilmiyorum.. sizinkide en kısa sürede toparlar inşallah hep sağlıklı olsunlar 🙏❤️