Kızlar oğlum 8 aylık. Kabızlığı vardı, dulcosoft kullanmaya başladık. Bağırsakları gurul gurul. Ama asla ıkınmıyor. Çaresiz kaldım. İlk oğlum kabız olur ilaç verirdim, ıkınır yapardı. Şimdiki oğlum yapmıyor ıkınmıyor. Günlerce yapmıyor ve yine fitil atmak zorunda kalıyorum. Fitil atınca da fitili çıkarmak için ıkınıp yapıyor. Yani fitil etki bile etmiyor 10 sn düzgün ıkınsa yapıyot ama fitilsiz asla ıkınmıyor. Çok çaresizim bi akıl verseniz bacınıza😭