Beyseko bizimki de öyleydi şimdi küçüğün uyku dahakinde tv açıyordum , boyama kitaplarını veriyordum , oyun hamuruyla şekilleri falan veriyordum öyle uyutup hemen yanına geliyordum şimdi alıştı artık kendisi sessiz oluyır kardesi uyanması diye bu arada sürekli konuşup uyarıyordum tv izletiyorsanız tv saatini tam o saat yaparsanız işe yarar