Kartanesi26_ genelde ısı az geldiği için oluyor mayalanma olayı tamamlanıyor ama içindeki yararlı bakteriler çoğalamıyor yani evet yemekte sıkıntı yok ama faydası az öyle düşünün. Ben genelde öyle olduğunda oğluma yedirmiyorum biz yiyoruz veya en fazla çorba yapıp ona kullanıyorum.