nefiseuzun öğün 10 aylık inanın elini kolunu bağlayıp zorla yediriyorum bazen
Uykusuzluk okey
Ama yemeyen çocuk işkence
Yumurta omlet yapıyorum 2 saat mıy mıy yemesini bekliyorum sabırla
Bu da bir sınav büyüynce de herşeyi yemek için can atıcak diye düşünüyorum öyle hayal ediyorum malesef
Kilo alması ve büyümesi adına valla zorla da olsa yediriyorum kusmaya çalışırsa yüzüne üflüyorum su veriyorum ki sakinkeşsin kusmasın diye napayım beynim duruyor yemek davasında Allah yardımcımız olsun