minikbebe2 şuan 13 aylık bebeğim kilosu ds boyu da alt sınıra yakın iştahı yok hiçbi zaman iştahlı bi bebek olmadı zaten neler denediysem ne yaptıysam olmadı bazen güzel yiyo bazen ağzını açmıyo bende şaşırdım artık ne yapacağımı nasıl gelişimini arttıracağımı etrafımdaki herkes zayıf vs vs diyo öğütler veriyo şöyle yap böyle yap e yemiyo benim bebeğim yemiyo napacağım valla şaşırdım