_mommm ben varım 11 aylık oldu şu güne kadar katı bir şey tutmadı hiç beslenme uzmaniyla çalışıyoruz şuan 10 günlük bir eğitim ilk yarısı bitti oturup yemekleri ağzına götürmeye başladı ama çiğneme yutma yok beş dakikadan sonra sikiliyo yemeklerle oynuyor ya da ağlıyor tam düzelir mi derseniz ümidim yok anca buyudukce farkedecekte mamadan sütten bikacakta anca o zmaan bi şeyler olur diye düşünüyorum yani ölme essegim olme