İlk çocuğum prematüre idi. 36+3 de doğdu ama 33 hafta ile uyumluydu. Anne karnında doldurmadı gereken kırk haftayı dışarda tamamlıyo bebek. Aslında biz doğduğundan itibaren kırk gün sayıp öyle kırklıyoruz. Doktor biz gittiğimizde hep düzeltilmiş mi düzeltilmemiş mi olarak soruyodu ayını. O yüzden biraz geç toparlayabiliyorlar. Emin ol 6 aydan sonra yerinde yutamazsın.