atlasmomyy_ Kızlar evde baya bı çilek var kısa sürede bitmez. Çilekle pasta tatlı ne yapabilirim yaptığınız güzel tarifler varsa verir misiniz
surprizbebe atlasmomyy_ çilekleri yıkayıp yapraklı yerlerini kesip kâğıt havlu üstünde kurutun. Sonra dondurabilirsiniz birbirine değmeyecek şekilde. Ben sonrasında pasta içinde kullandım direk dondurucudan çıkarıp. Smottie tarzı içecekler için de direk donuk şekilde kullanabilirsiniz.
oglum_ Doğrayıp buzlukta dondurup sonra buzlu buzlu blendrdan çekin harika dondurma oluyor krema falan kiymaniza gerek yok ben hep öyle yapıyorum
surprizbebe atlasmomyy_ ben turta yapmadım hiç ama cheesecake yaptım. Onun üstüne çileklerden marmelat gibi yapıp dökebilirsiniz.
Lolik atlasmomyy_ fazla olunca, bir şey yapacak enerjim de yoksa genelde dondurucu kaldırıyorum . Ya oğlum buzlu buzlu hüpletiyor ya smoothie yapıyoruz ya da meyveli soslarda kullanıyorum.