Kızlar günde 30 belki 40 dk sınırlı izleme hakkı var kızımın. İzlerken asla bakmıyor pür dikkat izliyor. Kapatınca bazen ağlıyor bazen ağlamıyor. 1 saat uyuyum dedim çocuğa bir şeyler olmuş kriz geçirdi. Kardeşimle oyun hamuru almaya göndereceğim ama artık evde yapılan bir şey tatmin etmiyor ve de hiç memnun olmuyor. Yaşı gereği mi böyle acaba