Kızlar dün akşam alt sağ azı Dişimin yeri hafif ağrıyordu elimi böyle sürünce bebeğin yeni dişi çıkar ya onun gibi hafif elime geldi Sabah da kalkınca aynadan baktım azı Dişimin ucu çıkmış yani hafif ağrısı var yaşayanlar tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi acaba kaç günde çıkar ağrısı sancısı çok olur mu herkeste ağrı olmaz evet ama tecrübelerinize talibim