Hafsa_anne🌺🏵️
Diş ateşi iner çıkar. Kafa vucud yakın seyreder. Aksam yüksekse sabah düşer sabah yüksekse akşam düşer.dirençli bir ateş yoktur. Ateş düşürücülere soguk uygulamalara cevap verir. Eğer ki ateşi düşürüyorsan 4-6 saat sonra tekrar cıkıyorsa kanında mıkrop vardır ve bobreklerı de etkıler😔hemen doktora gotürmelisin. Dr antıbıyotık tedavisi baslar ve bes gün kadar yatış verir. Biz oglumda yasadık cok zor oldu huysuzluk arttı iştahsızlık arttı damaryolu sıkıntılıydı…Allah şifa versin yardımcın olsun inşallah. Kalbini temiz tut.aklına hemen en kötüyü getirme ☺️