biranne_197 Kızlar Bir ay sonra söz nişan düğünümüz var ona göre abiye arıyorum sade şık tesettür elbise de olur düğünler için , renk olarak siyah ve lacivert beden olarak da 38 beden arıyorum elinde olan ve uyguna verecek olan var mı ?
nurrr34 biranne_197 38 kenzel marka koyu mor renk abiye var elimde isterseniz tabi üstte çok güzel duruyor
ZMRAMOM 38 beden lacivert lacrima marka abiye var elimde iki kez giydim. Fotoğraf nasıl yükleniyor isterseniz fotoğraf atabilirim ama nasıl atılır bilmiyorum 😌
biranne_197 ZMRAMOM foruma girince sol üste olan 3 çizgiye basın ve resim yükle yazıyor bason sayfa açılıcak açılan sayfadan fotoğraf yükleyin linki kopyalayıp bu postun altına yapıştırın
012530 Bütçeniz nedir lacivert abiyem var benimde gardrops hesabımda 2700 den satışta buradan kullanıcı adımı paylaşabiliyormuyum bilmiyorum