Aklınızda bulunsun diye deneyimi mi paylaşıyorum yenimahalle yıldırımbeyazıt Üniversitesi eğitim araştırma hastanesi genel cerrahi bölümünden Dr. İsmail Hakkı gölden randevu aldık oğlumu önce kontrol etti ve gün verdi haftaya cuma dedi zaten hep cuma günleri yaparmış öğlene kadar mış herneyse bize almamız gerekeni söyledi kağıt verdi eczaneye gittik aldık 700 TL civarı falandı sadece harcadığımız budur onu da sünnetten sonra pipinin ucuna takmak için aparat gibi bir şeydi neyse cuma oldu götürdük pipisini uyuşturucu iğne yaptı çok az ağladı oğlum annesi ve babası yanında dursun çocuğun bacaklarından ve kollarından tutup dikkatini dağıtmamızı söyledi bundan sonra 5 dakikada işlemi halletti krem ve fitil verdi olası durumlar için 1 hafta sonra ucundaki aparatı çıkardı 15 gün sonra ise tamamen geçti 4 aylıktı yaptırdığımızda doktora gelecek olursak o kadar iyi bir doktordu ki çok memnun kaldık sakin kibar beyefendi ve güler yüzlüydü yanındaki ekip hemşireler de aynen öyleydi hiçbir zorluk sıkıntı yaşamadık