Aslında önce büyük kızım hastaydı öksürük falan vardı sonra bebeğime geçti sanırım onda da öksürük oluştu burnu kapalı sürekli boğuluyor gibi oluyordu hastaneye geldik bronşit olmuş dedi 😢 en az üç gün kalmamız gerek dedi doktor bide daha küçük bir buçuk aylık 😢 böyle bir şey başına gelen oldu mu ne zaman ileşir sizce yada ne yapmalıyım yatarken hırıltısı oluyor ve hızlı nefes alıp veriyor