gg3848 octaviablakee evet kuzu evde yapmıştık benim annemler farklı şehirde orada da kutlamıştık kızıma Çifte doğum günü yaptık😂
queen352 octaviablakee Benim eşimin ailesi baya kalabalık olduğu için biz yer tuttuk organizasyon falan hepsi hazır olunca kolay oldu çünkü ikramlık hazırlamayı bırak evden çıkmak bile kaostu😂fotoğrafçıyıda oraya çağırdık 1 yaş çekimi aradan çıkmış oldu
gktrkl octaviablakee Çok sağolun evet güzel oldu önemli olan herkes memnun ayrıldı alnımızın akıylada bitirdik .İnşallah sizinkide Gönlünüze Göre Olur 🥰