PrensesAnnesi41 Bebeğim 4 buçuk aylık 3 günden beri çok sinirli ve çok ağlıyor , biraz öncede hem burnundan hem agzinindan çok kustu ,neden böyle oldu herşey çok iyiydi bir anda olması beni korkutuyor
Mstfam PrensesAnnesi41 Hiçbir fikrim yok üstte kalsın korkmayın ınsAllah normale döner bebeklerde kusma çok oluyo zaten 🤲🏻
Ssevey PrensesAnnesi41 Nasıl bi kusmuk kesik mi yoksa direk süt mü kustu kesilse birşey olacağını sanmıyorum normal süt gibiyse üşütmüşte olabilir
Cemremmmmm PrensesAnnesi41 sutunu usutmussun muhtemelen.bende bikere yasadim bunu balkona kisa sureligine tshirtle ciktim girdim hemen ama cok üşüdüm cok soguktu.bebegim ogun butun emdiklerini fiskirarak kustu.sende sudyensiz falan geziyorsan arada belki soguk almissindir.tabi kesin boyle diyemem ama öksürük ates falan yoksa muhtemelen bundandir.
Prensesannesiii26 PrensesAnnesi41 kendini sıcak tutmaya çalış canım hemen hemen hepimizin başına geliyor sanırım usutuyoruz veya terleyip soguyoruz bu süte yansıyor ve haliyle bebiste kusuyor kendine dikkat etmeye çalış bebeğini de üşütme senden almıştır büyük ölçüde benimde çok başıma geldi çünkü
Ssevey PrensesAnnesi41 Korkma canım ya benimki de 4 ay 9 günlük bizimkide ağzından burnundan kusuyodu şiddetli bi şekilde geçti hatta hırıltı da yapıyordu ben acile götürmüştüm çocuğu delik deşik ettiler kan bile alamadılar kızdım eve getirdim iyi ki de getirdim hiöbirşeyi yokmuş birşey olsa ateş gibi belirtileri de olur bence
PrensesAnnesi41 Cemremmmmm son zamanlarda çorap ve atlet giymedim ondan usutmus olabilirim galiba , çok teşekkür ederim çok korkmuştum başka bir durum olabilir diye