Balim38 ben 8. Haftada duymuştum oncesinde ses vermedi su an 3 yaşına yaklaştı 🙂 hatta kese bile sonradan göründü ici boş sekilde. Beni de korkuttular ama sonuç olarak sağlıklı geldi dünyaya. Arkadasimi da anlatayım devlet hastanesine gidiyor bu cocugu almaliyiz kalp atışı yok diyor kız ağlayarak cikiyor özele benim doktora gidiyor o da bekleyelim once diyor şimdi onun çocuğu da 2 yasinda 🙂