27m Merhabalar Oğlım 1 yasında kontole götüreceğim önceleri nde bi kaç yere götürdüm ama Esenyurt Avcılar civarıı da olur özel devlet farketmez gerçekten ilgili her şeyiyle ilgilenen bir doktor arıyorum .. ?
yagiiz 27m bende doğa hastanesi Hasan hocaya gidiyorum doğumu da orda yaptım bende memnunum 6 aylık oğlum her ay düzenli ona gidiyoruz
Kubracigimm ninodurbenimadim kendisi bizim de doktorumuz Kimi yönlendirdiysem çok çok memnun kaldı ve devam etti kendisine Beykentten beri takipteyiz kendisini ☺️
Kubracigimm 27m yakın zamanda liv hastanesinde çalışmaya başladı ancak hiç gitmedik henüz o yüzden bilemiyorum maalesef
duyguerl anneoldumama bende Ece’mden memnun kalmadım ya. Acil bi durum olsa asla ve asla kayıt açmadan bakmaz, kayıt açtırmaya eşim gitti çocuğu muayene edin diyorum hayır kayıt ol öyle gel vs çok kabaydı