Her uyukuya geciş zamanda yanina bırakıyordum öyle böyle alışti bir şekilde şimdide yatarken bir tek o oluyor yanida adıda bibi kendisi birakti adini biz budizz diyorduk oda bibi diye aryor uyuku zamani gelince. tavsiye ederim güzel bağ kuruyor uyuku zamanında