bebiskoveannesi olivettii bizde bu sene tayinciyiz. Ama bizm durum biraz farklı. Cizre’de olan bi arkadaş çok kötü olduğunu söylüyor.
olivettii ellerimtombik1 hayırlısı olsun Şırnak ilk görev yeri idi eşimin meskûnmahal zamanı ben yeni bitmişti gitmiştim güzel yer hayırlısı olsun Mardin olarak bizde yazdık evet açıklansa hayırlısı ile
ellerimtombik1 olivettii Şırnak için bir kısım iyi bir kısım çok kötü diyor eşim de istiyor aslında ben de bilemedim