Dün akşam bıraktık gece sadece bi kez yapmıştı ama şimdi lazımlığı hariç her yere yapıyor 🥲 normal mi bu hiç lazımlığa yapmadı . Sadece bir kez çok az yaptı. Acaba hazır mı değil hep böyle mi devam edecek? Temmuzda üçe girecek .lazımlıktan da soğudu sanki oturmak bile istemiyor. Kafam allak bullak