Bebeğim 12 ay 20 günlük. Hiç dişi yoktu daha. Yaklaşık 3 hafta önce diş çıkarmaya başladı önce ön üst dişleri kabardı sonra yavaştan çıkmaya başladı sonra alt dişleri şimdi hem üstten 2 tane hem de alttan 2 tane çıkarıyor. Üstlerin ucu çıktı altlar da çıkmak üzere iştahı neredeyse yok bu süreç ne kadar sürecek zaten iştahsız olduğu için zayıftı kız bebek 75 cm 9.300 gr yemedikçe daha çok üzülüyorum ve psikolojik olarak çok yıpranıyorum sadece çorba içebiliyor o da yarım kase yedirmek 1 saate yakın sürüyor ağzında bekletiyor çok yoruldum ilk bebeğim tecrübesizim yetemiyor yetişemiyor gibi hissediyorum bebeğime