Kızlar meraba yeni doğum yaptım ve doktorumuz d vitamini yazdı eczacıda eşime 50.000 unite damla d vitamini vermiş bu ikinci cocuğum ilk kızımda 400 unite kullanıyordum hatırlıyorum. 50 bin fazla değilmi d vitamini kullananlar yazabilir mi sizde o kdr mı kullanıyorsunuz