metekaanmomm alinmom bende sıcak havaları severim, çünkü bende Ocak da doğdugum için soğuk diye doğum günüm güzel geçmezdi,kimse gelmezdi,ama iki oğlum da kışin doğdu sizin gibi😀biri Aralık biri Şubat 😀