Gokturkmom Ben Aralık annesiyim 🎄❄️ En soğuk ayda en sıcacık mucizeyi kucağıma aldım ❤️ Sen hangi ay annesisin? 💛👇 Ocak ❄️ Şubat 💕 Mart 🌸 Nisan 🌿 Mayıs ☀️ Haziran 🌼 Temmuz 🌊 Ağustos 🍉 Eylül 🍂 Ekim 🎃 Kasım ☕️ Aralık 🎄
metekaanmomm alinmom bende sıcak havaları severim, çünkü bende Ocak da doğdugum için soğuk diye doğum günüm güzel geçmezdi,kimse gelmezdi,ama iki oğlum da kışin doğdu sizin gibi😀biri Aralık biri Şubat 😀