Bebeğim 7 aylık olmak üzere doğduğundan beri mama destekli gidiyoruz ama kusuyor hipple başladık kustu sonra golden goata geçtik normalde emzirme sonrası kusmayan çocuk emzirme sonrası da kusmaya başladı ne yapacağımı hangi mamayı kullanacağımı şaşırdım hangi mamayı almalıyım ( doktora gideceğiz zaten sadece tecrübeli arkadaşlardan fikir amaçlı soruyorum )