Selamlar herkese. Oğluma uzun süredir oyuncak almıyorum çünkü oynamıyor. Ama artık sanki bir yerde oynaması gerekir mi diye düşünmüyor da değilim. Şu an evde oynadığı tek oyuncak mega legolar. Hani onu da uzun süre oynamıyor ama zaten uzun süre beklemiyorum ben de açıkçası. Böyle biraz vakit geçirsin seviyorlar bununla oynamayı dediğiniz oyuncaklar neler