asaf3467 Çok üzgünüm aramızdaki bağ bitti diye düşünüyorum üzülüyorum da bir yandan ama beni çok bunaltıyordu sürekli meme meme diye ağlıyordu 😢😢içim buruk canım oğlum seni çok seviyorum 😢😢😢😢
yasee01 asaf3467 kendimi gördüm resmen 🥹 bende böyleydim 3. denemem de başarabildim bıraktırmayı vicdanım yüzünden bende sirke sürmüştüm
Dfncgdm2022 asaf3467 bana bu durumu cok dramatıklestırıyorsunuz gıbı geldı . Cunku bu cok dogal bır surec ve vaktı geldıgınde zaten bırakıyorlar. Bu durumda aranızdakı baga bır sey oldugu yok . Cunku bır anneyle bır evladın arasındakı bag emzırmeden ibaret degıl. Aranızdakı bag guvenle sefkatle sevgıylede her zsmsn güçlü olur. Ben bu dısuncemı boyle yazan her anneye soylemısımdır . Cunku burda emzıremeyen annelerımız de var onların evlatlarıyla arasında bag yok mu yanı . Bu dusunceden cıkın.Annelerle evlatları arasındakı bah cok güçlüdür
mahony Bende aldım ama daha kullanamadım. Çünkü iki bebemi birden emziriyorum, biri 29,biri 8 aylık. Büyüğe bıraktırayım derken küçük tiksinir diye korkuyorum,silince geçiyo mu tadı,kokusu… Her sürdüğümde küçüğü emzirmeden duş mu almam gerekir asaf3467
mahirm Ben yapamıyorum maalesef surekli meme istiyor kıyamıyorum dah doğrusu hiç kararlı olmuyorum böyle dokunuyor başini kaldırıp memi pis diyince üzülüyor böyle dudaklarını büzüyor ağlamaklı oluyor bende işte orada dayanamıyorum gerçekten çok zor bir süreç.
dilara010101 mahony yıkasan geçiyor bende sabır taşı sürmüştüm sütyen değince silinmişti galiba ikincide çok rahat emmişti geri🤣
HeeSenCokBiliyon aslnhan maalesef o psikoloji hazır olmaz kolay kolay direkt başlayın ben öyle yaptım. Tam bu sefer yapcam derken oğlumun meme isterkenki sevince ona olan düşkünlüğü hep durdurdu vicdan yaptım bugün kestim sütü hla vicdanım sızlıyor ama yaptım çünkü artık bezdum daa
HeeSenCokBiliyon asaf3467 ayyy ben de bugün sabır taşı ile kestim sütü bi yandan çok vicdan azabı çekiyorum ama dediğiniz gibi bunaldım artık sabrım kamadı 5dkda bir anne memiiiii anne memiiiii canımı çıkardı şşu an da memeler şiş ilk gün diye çok canım sıkılıyor acıyor süt kaç güne çekiliyor ya
m_ergin HeeSenCokBiliyon bunu bende merak ediyorum azalması için bi çay içiliyomuş diye duydum yanlış hatırlamıyosam bilmiyosanız ni araştırın isterseniz mastit de olmazsınız umarım😐
aslnhan HeeSenCokBiliyon valla bende bezdum bir yandan da hoplaya zıplaya anne memeee anne Memiş diye gülerek geliyor , resmen içim sızlıyor r düşünüyorum şimdi vermesem nasıl olacak falan diye , dedim bir gece anneme bıraksam acaba daha mı iyi olur yoksa daha mı kötü olur bilemedim hiç
HeeSenCokBiliyon aslnhan hayır o hatayı yapmayın derim benim oğlum aşırı düşkündü sabır taşı da fayda etmez derdim ama bi kere tadını alınca istemedi ve anne memi pis dedi kapattı gün içinde her istediğinde sürdüm yaklaşmadı bile inanın düşündüğümüz gibi zor olmuyor bugün 2.günü ve dün gece ilk defa memesiz uyudu inanır mısın hiç istemedi bile ve bu saat oldu hla uyuyor maşallah hadi sen de başla kendin için de bebeğin için de en iyisi bu zaten meme onlar için alışkanlık şu an doymuyorlar ki benimki yemek yemiyordu memeden dolayı en çok da bu yüzden cesaretlendim.
aslnhan HeeSenCokBiliyon çok sevindim valla senin adına , bana da biraz cesaret olsun teşekkür ederim inşallah bir kaç güne deneyecem bende 🥰
HeeSenCokBiliyon aslnhan teşekkür ederim canım inşallah siz de en kolay şekilde atlatırsınız bebişinle ❤️
dilara010101 Kızlar ilk önce kendiniz hazır olun 10gün oldu bıraktıralı meğersem kızım hazırmış bırakmaya ama ben değilmişim çok şükür beni zorlamadı ben bide silikon göğüs ucu kapatıcı almıştım onu taktım n zaman istese çıkarttım emmeye çalıştı meme bulamayınca vazgeçti gece uyku sersemi emzirmeyim diye takmıştım iyiki takmışım bi hafta onla gezdim ama çok şükür bi daha istemedi
gizem6767 asaf3467 asla o bag kopmuyor memeden sonra türlü türlü huyları çıkıyor sana daha cok yapışıyor yemek yapamıyorum bazen sürekli kucak