Bebeğim 5 ay 6 günlük biraz kucakta geziyor sonra yatakta pışpışla uykuya dalıyor. bir kaç gündür kucak istemiyor aglıyor ama sadece yatırıp destekledigimde de uyuyamıyor illa bir mayışıp yatağa gecmesi gerekiyor. Ben de bunu fırsata cevirmek istiyorum. Eğitim sürecinde düzeni cok bozuluyor mu gece uykusu kayıyor mu? Bir de süreçte baska bir eve gidince yeniden kucak istiyorlar mı yani egitim sürecini tamamen evde mi gecirmek gerek . Ortalama kaç günde alışıyor? Bunlari cevaplarsanız cok sevinirim kızlar