kubraa0606 8 aylık oğlum var bu ara peş peşe diş çıkarıyor ve ek gıdaya karşı çok isteksiz. Normalde yumurta sarısını yer ama ağzını kapatıyor istemiyo. Bu iştahsızlık durumu geçici mi, sevdiği şeylerden de uzaklaşmaz değil mi
mahirm kubraa0606 zor bir süreç hiç bir şeyi yemezler en sevdigi gıdaları bile reddedebilir bile o yüzden bu süreç bitince emin olun kendisi istiyecek sadece onu anlamak lazım bir diş meselesi etkisi çok büyük biz soguk yogurt bide içine ceviz rendeliyip veriyordum soguk oldugu içine disine iyi gelir yapabilirsiniz bence bide sivi almasini destekleyelin.
organikirmik kubraa0606 genelde normale dönüyor. Benim dişim kırıldı ve felaket bir ağrı çekiyorum bir süredir. Normalde ayıla bayıla yediğim şeyler bile gözüme güzel görünmüyor. Onların da yememesi çok normal o yüzden
ozdenizzz kubraa0606 benim ikizler de öyle biliyo musunuz 11 aylık olcaklar üstler de parlamaya başladı çok huzursuzlar doktorumuz su ve sıvı tüketsin de yemediğin de zorlama dedi. Alt iki çıkarken aynı şeyler oldu zorlamadım sonra biraz düzeldi normal yemeğe döndüler üstler çıkınca yine başa döndük muhtemelen sancı vurunca kesiliyolar.
kubraa0606 mahirm çok sağ olun, bide peş peşe çıktığı için zorlanıyor biliyorum ama anne yüreği işte yemeyince üzülüyor. Suyu içirmeye çalışıyorum daha tam alışmadı ama emziriyorum
organikirmik kubraa0606 yani biri bitince biri başlıyor tabii 20 diş malum 🥲 yemeklerden önce tetagil veriyorum ben
ozdenizzz kubraa0606 ikizlerimin birinde 6. Ayda çıktı diğer kızımın 8. Ayda. Şimdi 11 aylık olcaz üstler çıkıyor.
ozdenizzz kubraa0606 haklısınız çoook haklısınız bir de ben şunu da gözlemledim ufacık bir kırgınlıkları ya da gaz sancısı bile olsa o diş sancısıyla bütünleşip daha da çıkmaza giriyor.