balkizlar kendime inanın hergün söz veriyorum artık takmayacağım kimi çocuk var her şeye ağzını kilitliyor en azından aynı şeyler de olsa yiyor şükür diyorum ama kendimi yine hep böyle araştırırken buluyorum. Psikolojimi ciddi anlamda bozdum bununla alakalı gerçekten 😂 kendime zor geliyor bu düşünceler artık inanın yapmak istediğim şey bu. Abimin eşi hiç önemsemezdi eline abur cuburu verirdi benimki daha ek gıdaya geçmemişti bile, bak yemezse üzülme böyle alternatifler var der gülerdi. Bir şey diyemezdim ona da garipserdim amaan yiyen de büyüyo yemeyen de derdi. Onunki abartı ama bazen diyorum evet bak büyüyo o da en azından kafası rahat sen paketli gıda bile vermiyorsun yine sağlıklı şeyleri yedirmeye çalışıyosun sal diyorum kendime de sonra geri geliyo aynı duygular. Belki ben salsam o da yiyecek. Etkileniyo bile olabilir gerginliğimi hissedip