monica50 yenianne___ başlangıçta hipp organic combiotic kullandık sonra isteksiz içmeye başladı bebelac golda geçtim ikisi de iyi bence ama bebelac daha iyi kokuyor hipp in kokusu kötüydü
metekaanmomm Ben iki ogluma da Bebelac Gold kullandım çok da memnunum,hiç bir sıkıntısı olmadı bu arada birisi 8 yaşında gayet sağlıklı,diğeri 15 aylık ve şuan 13 kilo
metekaanmomm yenianne___ yapıyor yani kiloda problemi hiç olmadi şuan oğlum 13 kilo,karış komşumun oğlu 4 yaşında olduğu halde 14 diyeceklerim bu kadar
1prensh yenianne___ eskiye göre çok daha iyi canım 3 ayda 300 gr almıştı bebelac golda başladıktan sonra 1 buçuk ayda 1 kg yakın kilo aldı
Ftet Hippp kilo aldıryor ve güvenilir tüek malı diğerlerinin iöinde ne mal olduğu belli değil güvwnemiyorum artık