12betul evet hâlâ daha sürekli sallanıyor gibi hissediyorum. O zaman benim büyük oğlum vardı sadece ve 5 aylık olmuştu tam o gün. Oğlum o gece çok huzursuzdu hiç uyumadı memeden ayrılmadı. En son saat 3.45te yine ağladı kucağıma aldım altını falan değiltrdim uyku tulumunu yeniden giydirdim. Oda serindi biraz kendisi rahat uyusun diye o şekilde yapıyorduk. Emzirdim uyudu. Yatağına koydum saat 4.15ti. sonra mutfakta masanın yanındaki sandalyeye oturdum bir şeyler atıştıracaktım. Elimle masanın üstündeki gofreti böldüm diğer elimde de telefon var ekranın ışığını açtım saati gördüm. 04.17den 04.18e döndü ve sallanmaya başlar başlamaz odaya koşup oğlumu kucağma aldım eşimi uyandırmaya çalıştım. Hemen duydu uyandı zaten. Biz kendimizi dışarıya attık hâlâ daha bizim sokaktan kimse inmemişti daha evlerden. İlk 20-25 sn içinde indik biz. Evimiz biraz yüksekte aşağıya doğru bakınca şehir görünüyor. Çarşaf gibi bir silkelendi şehir sonra elektrikler gitti her yer zifiri karanlık.
O sırada başka bir ilçede doğalgaz hattı patladı ve kıpkızıl bir alev yükseldi. Tam karşımızda oluyordu bunlar hepsini izledik.
Çok kötü bir geceydi rabbim kimseye yaşatmasın böyle bir sevda 😊