Lolik
Evet canım çok merhametli ve çok seviyor imiş babanemi çok genç yaşta kanser olduğu için hissetmiş ve hemen çözümüne bakmış, babanemi korumak adına.
Allah bin kez razı olsun kendisinden hiç görmek nasip olmadı babam bile 5. Sınıfta imiş hayat işte .
Hiç yaşamadığım için bana İstanbul çok zor şehir geliyor biz sadeliğe alışmışız