Kızım 2 yaşında. Normalde öğle uykusu hep uyurdu 2 saat kadar severdide . Ama şu an yatıramıyorum. Öğlen uyusa akşam 10 a kadar uyumak istemiyor. Dün mesela saat 3 e kadar denedim öğle uykusunu hiç yanaşmadı ağladı kaçmak istedi bende bıraktım. En son arabaya bindik tuttu akşam üzeri 5 te uyuyakaldı. Arabaya bindik diye uyudu onu da. Yani bunlar bırakmak istediğini mi gösteriyor bu yaşta daha erken değil mi 🥲