14 aylık, yaşına yeni girmiş bir bebeğin bu davranışı yapması gayet olağan. Ortada hiç bir sebep yokken size temas etme isteği bile bunu yaptırabilir ona. Neden bu kadar sinirlendiniz bu konuda? Çalışıyormuşsunuz, sizi özlediğinden, gitmenizi istemediğinden, gidersiniz diye korktuğundan kaynaklı yapıyor belki? Bunaldıysanız bu davranışı kesebilirsiniz çözüm ortada. Açıklayarak, ağlasa da tolere ederek çözülür. Tedavilik bir durum yok, hiç bir terapist 14 aylık bir bebek annesinin elini bırakmıyor diye tedavi etmez çocuğu. Daha önünüze ne sınavlar çıkacak bundan mı psikolojiniz bozuldu.