Bebeğimin bez kenarına denk gelen kısımda 5 gün önce kızarıklık vardı bez yapmışyır dedim ama her açmamda aynı yerinde duruyordu bugün bezini açarken farkettim kızarııklığın boyutu uzamış fotoğraf ekleyemedim nasıl eklerim bilmiyorum başına gelen varmı